>Jag hade hoppats på något

Jag har ett tungt och pulserande huvud som beror på antingen;

-H2O-brist
-Överkonsumtion av Texas Hold'em
-Att huvudet tar stryk av att axeln smärtar (inte konstigt när man vaknar i en position som inte är naturlig)
-Den kommande arbetslösheten

Det är fullt med disk på diskbänken, tvätt som behöver tvättas och dessutom sitter jag i ett inferno av alltifrån glas till kameror. Varför tar jag inte itu med det?
Skärpning!

Detta skall göras innan jag sätter mig vid datorn igen;

( ) Diska
( ) Äta
( ) Plocka iordning vid databordet
( ) Försöka få Linnea att byta sängkläder (vilket jag inte lärt mig under mina 22 år)
( ) Boka tvättid

Vad kan möjligvis göra städningen roligare?


Grattis Linnea på namnsdagen! :*


 


Kommentarer
Postat av: Amelie

Ja, eller hur! Och snart är det sommarlov, ännu bättre!

2008-05-13 @ 18:33:46
URL: http://amill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0