>Kan tidningsutdelare vara mer högljudda?

Godmorgon! Inatt har jag inte sovit någonting. Har mått illa och bara varit orolig i kroppen. Lite småheavy.
Mår fortfarande inte så bra så vi får se vart det tar vägen.
En sak som är irriterande är att dom som delar ut tidningen (vilket dom gör vid halv fyra-tiden. insane jobb) måste väsnas så in i norden. Det smäller och bankar så man tror ju minst att nån försöker bryta sig in. Damp!
Undra om det är ett universiellt problem eller om det bara är jag?
Anyway!

Imorgon kommer mamma, pappa och Malin hit. Med Buster och Steffi förstås :D
Kent-dags imorrn med. Hej & hå vad skoj.
Det kommer nog bli jobbigt för kroppen men hallå, det är fortfarande jocke & co!

Dags att hoppa i soffan och kolla på nyhetsmorgon.
Ska käka banan med!

Hejsvejs!

Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är

Brinn pengar brinn
Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett IQ-fritt land
Du är drömmarna jag drömmer ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0