>Det finns bara en Mathias Svensson

image16Jag ska inte genomföra ett totalanalys om vad det kommer innebära för Elfsborg att bli av med den så viktiga Matte Svensson.
Utan istället tacka honom för allt han gjort för klubben.
En enormt spelskicklig och stabil spelare har gått i "förtidspension"
och det är vi alla besvikna över.
Han var en stor bidragande faktor till sm-guldet 2006 och har även hunnit med att vinna titlar utomlands.
- Under min karriär har jag vunnit fyra serier. Två engelska division I serier, en division I serie i Sverige och självklart har jag även blivit Svensk mästare, det kan ingen ta ifrån en någonsin, avslutar Mathias Svensson från Marbella.


Enligt officella ska jobbar de tillsammans med att Mathias ska fortsätta sprida glädje i Elfsborg, med vad får vi se..

En Matte Svensson, det finns bara en Matte Svensson.
Lycka till och tack för allt!




bild: www.gt.se
källa: www.elfsborg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

aj aj armbåge?

2008-03-07 @ 12:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0