>And wouldn't it be great If we were dead

Idag är det kanonväder ute och vad vore väl bättre att då få vara frisk? :( image13
Ska ringa företagsläkaren under dagen och fråga om han kan hjälpa mig för jag tror föga på att jag ska sluta äta mina mediciner, som läkaren på vårdcentralen sa.
Jag är alltid sjuk.

Linnea tvättar idag och det är duktigt, känns lite lamt att inte göra något för att hjälpa till dock. Men hon är glad för det :)

Om några minuter börjar hem till gården och vem tycker vi mer om än den nya bögen? :)

Har btw betalat hyra på 4400:- och en telia-räkning på 2900:-
Så jag är rik och glad :s

Någon som vill skänka ett slant till välgörenhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0