>Nyinkommet-dam-toppar och linnen

Efter Elfsborgs-matchen förut så bestämde jag & Linnea oss för att följa Malin hem.
Som belöning skulle kaffe och ultraljudsbilder utdelas.
Väl på plats blev det te, muffins och ultraljudsbilder.
Ända tills Malin, självfallet, håvade fram sina klädkataloger (såsom La Redoute, Ellos och Halens, där hon klargjorde att hon mer och mer började gilla Halens)
Hon är en sån där som viker sidorna där hon hittat ett snyggt plagg.
Tålmodigt tittade jag & Linnea igenom katalogerna, varpå jag hittade ett jättesött linne.
Ett vitt med massa blommor.

Sarah: Men det här då!? Det var ju snyggt.
Malin tittade på linnet
Jag väntade på reaktion.
Malin: Nej Sarah, nej.
Sarah: Men..det var ju blommigt och somrigt?
Malin: NEJ!

Mattias* bröt tystnaden

Mattias: Jag gillar det som är längst bak i katalogen
Sarah: Elektronik?
Mattias: Nej.
Sarah: Nehe? Damunderkläderna?
Mattias: Ja.
Skratt.

Jag och Malin kom överens om att köpa ett pyjamas-kit till Mattias (inkluderat nattmössa)
Vågar mig på att sätta två månadslöner på att han helt seriöst skulle använda detta.

*Mattias är en nykomling i familjen, den senaste värvningen som syrran stått för.
En go´ göteborgare som knegar på Scan.
Även far till min systerbarn. Vad blir han till mig? Svåger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0