>Poker on demand

Fick ett mejl igår från en anonym person som bad mig skriva om hur det går för mig på nätpokern.
Det går alldeles utmärkt det.
Först och främst bör jag avslöja att det inte alls handlar om några större insats-summor för mig utan spelar mestadels för att det är roligt.
För tillgängligheten och enkelheten håller jag till på SvenskaSpel, vilket är jag hurrar för.
Det jag spelar mest och är relativt bra på är NL 5-bord. Insatserna varierar men just nu spelas det många Vitlingar och Flundror, 50+5 alt. 100+10.
Eller så kör jag lite cashgame PL 1/2 ( 5-bord.
Japp, hädanefter blir det endel poker-analyser m.m.

Nu ska jag spela turnering!
Håll thumbsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0