>En högerkrok och riktigt blod (nu är vi med)

Tidigare under dagen bad jag till Gud, och det händer väldigt sällan.
Jag bad det skäggiga aset om att Kalmar och Helsingborg skulle förlora sina matcher.
Han bidrog med hälften, tackar för det.

KFF förlorade efter mestadels taskigt spel. Det såg rörigt och lite division 3-aktigt ut.

Fanns inget flöde och såg inte ut som det har gjort tidigare.

Tidvis kom det tillbaka in i matchen, men det räckte inte mot ett Malmö i sina bästa dagar.

Där saknades den dominante Rydström.

Nu är Elfsborg med på riktigt i guldkampen, en vinst på onsdag mot Peking betyder en poäng bakom Kalmar.

Det börjar ta sig.


Tack Malmö!

Den 7/5 skrev jag ett blogg-inlägg och gissade utgången på allsvenskan men jag får nog bita i den sura citronen och erkänna vissa misstag.
Jag är övertygad om att Djurgården inte vinner SM-guld i år.
Kalmar är bättre än jag ville erkänna inledningsvis.
Halmstad är en stor missräkning.
Helsingborg börjar bli ruskiga.

Dessutom fick jag en illusion för ett tag sen; IFK Göteborg måste vara det mest opersonliga och tråkigaste laget i Skandinavien.

Men ja, det börjar arta sig mina vänner...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det gör han nog :) Stort eller litet? Var på ryggen?

När kan du? :)







2008-07-28 @ 14:43:00
URL: http://annaapelsin.blogg.se/
Postat av: Anna

Och du, varför söker du inte jobb som sportjournalist...?

2008-07-28 @ 14:44:11
URL: http://annaapelsin.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej. Det är svårt att säga, han vill gärna se motivet innan han bedömer. Har du motivet kan du gärna maila över det :)



Aha, okej, hoppas FT anställer dig då! :)

Hur känns det att flytta hit då? Var ska ni bo?



Usch, det är jättejobbigt i värmen. Vi mår skitdåligt utav den faktiskt :(

Saknar dig med!



2008-07-28 @ 18:38:42
URL: http://annaapelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0