>Djurgården-Elfsborg

Efter ett bra Europamästerskap är det dags att sparka igång allsvenskan igen.
Första matchen spelas mot DIF och jag hade hoppats på att kunnat vara på plats men då jag befinner mig hemma i Fkpg så försvårades det en aning.
Matchen visas visserligen på tv så ingen skada skedd.
Hurra förresten för att Elfsborg är vidare i cupen och intertoto.
Dom lär ju inte bli slitna eller så, nej.
Orkar mig inte på någon genomgående analys inför matchen (kanske kommer någon efter) då det är ca 78 grader varmt här.

Då det nu är officiellt att min kära syster-Malin- är gravid kan jag lika gärna nämna det här.
Moster Sarah! Diggeloo.
Malins hund -Steffi- (döpt efter den allsmäktige Ishizaki) lider av epilepsi och självklart fick hon ett anfall på staden förut. 
Det var ingen höjdare att så henne ligga där och krampa.

Anyway. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0