You didin't notice that my ankles were crossed

Jag är segast i världen, och har inte bloggat på himla länge.
Julen var bra, den firades till slut i Falköping och den var mysig och kanon på alla vis.
Nu är jag, sen nyår sjuk och igår var jag på vårdcentralen och tog halsprov och blodprov.
Det visade inget på halsprov men jag är fortfarande dålig och har feber.
Japp, stackars Sarah.
Ska vara hemma imorgon också sen får vi se om jag går på torsdag, vill inte jobba för tidigt för då slutar det med att man blir sjuk igen, for sure.
Ska söka massa jobb imorgon, ringa Telia för hemtelefonen fungerar inte.
Ska också ringa SJ för att se om dom fått in en mp3 jag köpte i julklapp till Linnea. Tappade troligtvis den på tåget tillsammans med Prozac :(
Fick saker från Ginza idag också som jag beställde långt innan jul för att kunna ge bort i julklapp, men posten klantade bort det. Så nu sitter jag här, den 9.e januari med julklappar för en hel familj.
Näe, nu ska jag nog gå och lägga mig men först ska jag ta en Ipren och lite te tror jag.
Eller varm oboy?
Hmm, svårt val.


Rufus Wainwright








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0