>Världen väntar på din hand

Nu är man en urinvägsinfektion rikare.
Känns sisådär.
Det mest irriterande just nu är att jag hörde en grym låt på mtv förut när jag duschade och har ingen aning vem som gjort den eller hur den gick. Så nu är jag fastklistrad för att ta reda på detta.
Lyssnar på Winnerbäck just nu, hade glömt bort han lite.

Linnea är på Bornholm och skaffar jobb. Det känns konstigt att vara själv.
Går mest o pratar med mig själv, man får så bra svar då :)

Har anmält mig till en kurs på internet, en kompetensutvecklings-grej.
Man ska tydligen få bättre självförtroende och mojjs. Heja!






Man är värd så mycket
som man värderar sig till.
Francois Rabelais

Kommentarer
Postat av: Anonym

söto

2008-02-21 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0