Målarfärg och falskhet

Jag hatar mitt jobb.
Eller kanske inte jobbet i sig, utan folket där.
All falskhet och otacksamhet. Egotrippade  och inskränkta människor som vill förändra, men inte tål när någon tar tag i saker och får det gjort.
Som jag gjorde i lördags, förändrade något som skulle bli något bra. En förbättring.
Vad får man för det?
Kritik och snack bakom ryggen.
Vill inte stanna där en dag till, men vad gör man när man inte har någon annan inkomst?
Stannar, såklart.
Vad som än händer, lämnar man inte något som gör att man kan betala räkningar!
Jag gillar inte människorna där, har aldrig gjort.

Jobba inte med sitt ex, fatta att ett nej är ett nej  och sluta tro att man är bättre än någon annan när man råkat komma lite närmare chefen.
Om folk skulle gå efter de här normerna skulle livet på mitt jobb vara en bättre arbetsplats.

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0