>Livet är ett klimax

OS gör mig grinig. Orytmisk sömn och besvikelser.
Men mest en undran om varför jag helt plötsligt bryr mig om vattensporter, hästar, bommar och cyklar.
Bollarna kan jag förstå, t.ex. fotboll, tennis och handboll. Men resten.
Tycker jag det är roligt egentligen?












Jag somnade förut och drömde underbart.
Gus Hansen, Patrik  Antonius och jag hade hyrt närbutiken här nedanför med anledning av någon ceremoni för kungen (?)
Äh, nu minns jag inte alls. Men summan var att när jag vaknade var jag för några hundradelaravensekund mångmiljonär. När verkligenheten väl kom ikapp mig så kunde jag inte köpa allt det jag hann planera. Damn it!
Jag klev upp, tog en glas vatten och ett knäckebröd. Visst är livet underbart?

Kommentarer
Postat av: Gnagarjavel

Ah, "det är så det ska vaaara" (Gravitation)



Hon hade fått artros i hela kroppen så att musklerna tvinats bort och inte orkade bära upp kroppen. Mycket plågande, så det enda rätta var tyvärr att avliva henne. Tack för ditt engagemang!



Ps: Har kanske sagt det förut men vad fint du har fixat med din sida! (bortsett från att det är elfsborgsgrabbar då...)

2008-08-14 @ 11:45:50
URL: http://gnagarjavel.blogg.se/
Postat av: Gnagarjavel

Btw: håller fullständigt med dig angående OS, vad är det som händer med våra patriotiska själar?

2008-08-14 @ 11:48:03
URL: http://gnagarjavel.blogg.se/
Postat av: Gnagarjavel

12 år och ca 3 månader, så man får försöka tänka på att hon har haft ett långt och händelserikt liv.



Ah, alltid nice med lite hjälp.



Angående AIK-reaktionen så: jag vet faktiskt inte. Personligen gillar jag "friskt vågat, hälften vunnet"-attityden men å andra sidan vet jag att många Gnagare är mycket mer krävande än jag... Men den som lever få se...

2008-08-14 @ 14:39:19
URL: http://gnagarjavel.blogg.se/
Postat av: Gnagarjavel

Håller med dig. Sådana tränare borde man tvärtom värna om. Menmen.



Får passa på att önska er lycka till med guldet (hoppas ingen läser bara hit) för hellre ni än bajare och djurgårdare...!

2008-08-14 @ 16:07:03
URL: http://gnagarjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0