>So much shouting So much laughter

Malmö FF - IF Elfsborg 1-1
Ett förhållande vis godkänt resultat.
Malmö var bra, Elfsborg var sämre än mot AIK.
Domarna verkar inte ha någon koll.
Efter matchen tänkte jag be Elfsborg om ursäkt för min underskattning innan första matchen.
Samma gäller Lucic!
Idag är jag glad att jag inte gjorde det, visst Bajramis mål var elegant, men det räcker inte!
Inte på långa vägar.

Äh!

Jag har fått skattesedel, eller ja, den skickades hem till mor & far och bad dom att öppna.
9013:- tillbaka.
Det tycker jag om.

Storsjöyran... ♥


Kommentarer
Postat av: Fredde

Gott med pengar tillbaka !!

Själv ska jag betala 101 kr....tungt :P

2008-04-11 @ 11:58:11
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Berry Muffin

Grattis till pengarna! Eller ska jag kanske istället ifrågasätta varför Bajrami är en sån underbar sapien? Är han född sån eller har han lärt sig med tiden? Aaa, alla dessa humanitära sekundära livsfrågor :s

2008-04-20 @ 16:13:50
URL: http://somekindofstranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0