>Hjärtat slår


Först så föddes du. Flera år senare så föddes jag.
Och vem kunde tro att kärlek kunde va så stark till ett fotbollslag?

För alltid Elfsborg

Hjärtat slår så hårt i min bröstkorg.
Jag kommer aldrig sluta älska Elfsborg.
Jag står brevid dig i glädje och sorg.
Jag sviker aldrig mitt kära IF Elfsborg.


Sen vi träffades har du satt flera hjärtan än mitt i brand.
Och vem kunde tro att man kunde finna kärleken i Knalleland?

För alltid Elfsborg

Hjärtat slår så hårt i min bröstkorg.
Jag kommer aldrig sluta älska Elfsborg.
Jag står brevid dig i glädje och sorg.
Jag sviker aldrig mitt kära IF Elfsborg.

image51

Kommentarer
Postat av: Berry Muffin

Äh, loser-sång. Tacka vet jag Söderbröderglöder. Oh yeah, love that shit.

2008-04-20 @ 16:08:31
URL: http://somekindofstranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0