>Haglund åter på plussidan

Nåväl. 5-0 var kanske lite out of league men 2-0 är ett hyfsat resultat.
Med alla chanser inräknade hade det kunnat vara tvåsiffrig vinst för Elfsborg.
Sundsvall spelar relativt lättläst fotboll och gör det inte särskilt svårt för sina motståndare.
Många spelare imponerade mer idag än sist, t.ex. Danielsson, som gjorde det mesta rätt och på ett säkert sätt.
Florén fortsätter att imponera, iallafall på mig.
Ishizaki är som vanligt, mer eller mindre, säker men känns som han inte vaknat ännu.
Laget använde alla sina spelare idag, och fick fart på passningsspelet och undvek "hawaii-fotbollen" som blivit ett måste för att undvika bakåtmål.
Tråkigt nog var det väldigt få på matchen idag.
Hörde inte siffran, men det kan inte ha varit över 7000.
Det är konstigt, dels för att laget kan behöva allt stöd de kan få och dels för att säsongen har inte pågått länge.
Verkar som många redan gett upp. Jag vet att jag hade varit på matchen om jag inte varit bebodd 36 mil ifrån Borås. Siktar in mig på att åka till Stockholm på onsdag och stötta di gule mot Hammarby, som gjort en bra start på säsongen.
Dom åkte för övrigt på stryk idag mot Kalmar FF, där sistnämnda satte 1-0 i 93:e och sista minuten.
Kalmar FF är av många guldfavoriter men jag tror inte det kommer att gå hela vägen. 99% säker.
Detta är Dif:s år...

Kommentarer
Postat av: Sara

svar: vi förlorade stort :(. vi spelade verkligen jättedåligt...

2008-04-20 @ 20:35:21
URL: http://saripetersoen.blogg.se
Postat av: Fredde

Gillar din sista rad där :P

Men som sagt tror jag Kalmar blir riktigt farliga i längden. Grattis till segern idag iaf, den kan ni behöva ;)

2008-04-21 @ 03:30:19
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: jaa, det tycker jag nog :). vi vann serien förra året & iår kom vi fyra. så vi är inte sämst iaf ;)

2008-04-21 @ 17:33:27
URL: http://saripetersoen.blogg.se
Postat av: Berry Muffin

Näe.. jag tippar Bajen i år.

2008-04-22 @ 09:31:44
URL: http://somekindofstranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0