>Du växer för nära motorvägen

Helgen har varit lagom händelserik.
Det känns som man hunnit med mer än vanligt.
Var i Nyköping i fredags och festade lite grann tillsammans med Linnea, Ida, Maria och ett par "barn"
Hamnade på O'Learys, dock utan sport utan mest dans och spyfyllda toaletter. 


Ida


Igår var det väldigt lugnt, såg på några fotbollsmatcher.
T.ex. IFK Göteborg spöade Peking med 4-0.
Sorgligt hur det går för nykomlingarna.
Dessutom vann Liverpool över Blackburn idag.

Imorse när jag vaknade ringde jag telia.
Tog Fredriks råd, och beställde säsongskortet så ni kan jag för 139:- per månad så nu kan jag se alla allsvenska matcher.
Heja för det.
"Kul att kunna se Elfsborg spöa Örebro" tänkte jag.
No comments.
Pinsamt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fsdghjk

2008-04-13 @ 20:07:50
Postat av: Fredde

Hehe bra att du lyssnar på mig ;)

Som sagt serien har ju börjat mycket bra :D

2008-04-14 @ 11:24:22
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Berry Muffin

Jo, men det är som jag brukar säga, går livet ut på att man ska göra så många saker som möjligt? Kvantité eller kvalité? Eller går det ut på att göra folk muntra? Eller? Kanske går ut på att uppfylla sina mål? Kanske? Eller? Vad tros? Vem bryrs?

2008-04-20 @ 16:11:38
URL: http://somekindofstranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0