You'll never walk alone

Idag var en bra dag på jobbet. Riktigt roligt var det till och med.
Hoppas resten av veckan går lika bra.
Längtar tills nästa vecka så jag får reda på om jag får byta skift för att jobba ständig kväll suger.
Skift vore bra, varannan vecka.

Mamma, pappa och Joakim var här i helgen som var.
Det var skoj :)
Vi spelade poker, promenerade, kollade på vänner och parlamentet.
Sen på lördagen åkte Jocke och pappa till Stockolm och såg Rush, då gick jag, mamma och Linnea och kollade på manifestationen. Det var 1008 marshaller längs hela ån ner till havet som minne för alla som drabbas eller dör av bröstcancer varje år. Fint var det. Sen gick vi till Sportbaren och drack öl/cider/shots/baileys.
Mamma fick massa ragg i 20-års ålder och hon bjöds på massa.
Skoj var det.

Som tur var var jag inte vaken när dom åkte, för då hade jag blivit sad i ögat.

Nu ska jag se mer vänner.

Hoppas Jon Jönsson kommer tillbaka tills nästa år.
Tycker inte om att allsvenskan är slut :(



image8

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå där! :)

Åh, har du lust att klicka på mina tre reklamgrejer till vänster på min blogg? Vore verkligen jättesnällt.. (a)

2007-10-31 @ 02:34:05
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Anonym

hata elfsborg o guliganer

2007-10-31 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0