Jag vet att jag klassas som galen, som figuren i svarta paraden


"Elfsborgs Svenskafans-sida "Ålgårdsläktaren" tar dock sensationsjournalistiken till sina hjärtan. I en djuplodande intervju får Guliganernas boss Eric Sjölin tala ut om läktarvåld, läktarvåld och sen lite mer läktarvåld. Elfsborgsfansen har tydligen riktigt rejäla problem med fenomenet läktarvåld då man från ingenstans väljer att fokusera 7 av 13 frågor kring detta ämne"

Så skriver http://ifkgoteborg.blogspot.com/

... han fortsätter med " Ok, vi pausar här lite. Först är det ju jättebra att Sarah Essnert berättar för oss att det faktiskt är hon som ställde frågorna och intervjupersonen som svarade på dem. Innan hon förklarade det så pekade det mesta på att det skulle vara tvärtom. Notera sedan rubriken. "Guliganernas ordförande: DIF vinner guld", det är vad man basunerar ut att intervjun handlar om. Men vart i texten är dessa utläggningar?"

Jag har ingen aning om hur rubriken kom dit överhuvudtaget, antagligen var det en redigerare som satte dit den, jag skulle då rakt inte använt just de orden.

Efter jag suttit här med djupa veck i pannan och med förundring tänkt på vad det var för speciellt med det jag skrev/ gjorde som var så noterbart skrev jag en kommentar;

"Hejhej!

Sarah Essnert heter jag.
Det var lite roligt att du "sågade" mig i din blogg faktiskt. Får börja med att tacka för reklamen.
Frågorna om fotbollsvåldet kom liksom av sig självt i och med det som hände efter UEFA-matcherna i Stockholm och Helsingborg. Det var dåligt av mig att inte skriva det som underrubrik eller liknande.
Hihi, det var fiffigt av dig att kopiera intervjun faktiskt. Varsågod för hjälpen.
Folk kallar det du skrev "attack"
Frågetecken?
Var är attacken? Det ska till lite mer än så.
Hur som helst, 47 kommentarer om mig. Inte illa pinkat.
Tack ska du ha!
Synd med Alex ;)

Lycka till i fortsättningen!

MVH/Sarah (Boråsbonden)"

Aja, allt kan inte vara superseriöst och att någon reagerar på ens artiklar är ju bara en fördel även om detta nu mest var ren o skär sågning, en sågning jag till viss del kan hålla med om. Det var dåligt av mig att inte vara tydligare men som jag skrev; reklamen för mitt namn är bra. All reklam är bra reklam!

Vi är gulsvarta tills vi dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0